Poznajcie mnie

Witajcie. Pojawi się kilka faktów o mnie w dzisiejszym poście :)

Już nie muszę się przedstawiać, bo kilka razy na tym blogu pojawiło się  moje imię :D

✿ Mam 13 lat.
✿ Uwielbiam śpiewać <3
✿ Jestem brunetką.
✿ Mam kilka koleżanek i przyjaciółek.
✿ Lubię blogowanie, jeżdżenie na rolkach i rowerze, fotografowanie przyrody, pływanie i nurkowanie oraz od czasu do czasu lubię sobie porysować.
✿ Kocham oglądać filmy, m.in. dramaty, komedie, muzyczne, religijne, romantyczne, historyczne, sensacyjne, przygodowe, animowane, horrory. (ach jak dużo xd)
✿ Jestem szaloną, optymistyczną i wrażliwą osobą.
✿ Moją idolką jest Lodovica Comello




oraz Martina Stoessel :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

,,Układając swe życie...'' © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka