Winter ❤

Hej! Dziś wybrałam się z kumpelami na spacer i na sesję. Choć było nam bardzo zimno ( mi szczególnie w ręce) to nie przeszkadzało, abyśmy się dobrze bawiły. Jeździłyśmy na sankach, śmiałyśmy się, robiłyśmy sobie zdjęcia. Było fantastycznie! Śnieg bardzo ładnie prezentował się na zdjęciach. To możecie zobaczyć na własne oczy :)



















Fotografia to moje hobby, dlatego fotek jest niemało :D
Bardzo dobrze się bawiłam.

Moją ulubioną porą roku jest chyba wiosna, bo lubię zapach kwiatów, śpiew skowronków, wiosenne, świeże powietrze :) Jednak tak naprawdę lubię każdą porą roku. Każda ma w sobie coś niezwykłego. Lato - wakacje, Słońce, wyjazdy w różne zakątki świata :) Jesień- spadające liście, piękne kolory. Zima - śnieg, zjeżdżanie na sankach :D
To taka ,,puenta'' dzisiejszego postu.

Pozdrawiam :D

17 komentarzy :

  1. Ładne zdjęcia pozdrawiam :)
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje hobby to również fotografia :D Moją ulubioną porą roku takzę jest wiosna ! Pozdrawiam :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne zdjęcia!
    bynattie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zimowe klimaty zdjęć! :)
    www.kasia-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia <3
    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też nareszcie spadł śnieg, więc muszę się wybrać na zdj! Najlepszy czas na sesje <3

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoł super zdjęcia :D właśnie przed chwilą dodałam podobny post.
    Zajrzyj może ci się spodoba :D
    http://sisterse-k.blogspot.com/2016/01/sniezny-spacer.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow świetny post i zdjęcia *_*
    Ja najbardziej lubię Lato, chociaż wiosna nie jest najgorsza za to nienawidzę zimy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia *-*
    Obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne fotki! zapraszam też do mnie http://diaryfashionette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia :) widać po zdjęciach, że się dobrze bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabyś dodawać większe zdjęcia bo nie chce mi się klikać na każde z osobna :P pewnie nie tylko mi. Z tego co widzę to masz potencjał jeśli chodzi o fotografię :3

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie śniegu nie było już dawno, zazdroszczę. Bardzo fajne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) xzyq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia, szkoda, że nie ma już śniegu :((
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

,,Układając swe życie...'' © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka