Blogowanie? Co ja tu robię?

Hejka. Już 2016 rok. Nowe wyzwania, znajomości :D Mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy od poprzedniego. Dziś przychodzę do Was z postem na temat mojej pasji do blogowania :D

Ostatnimi czasy nie mam zbytnio weny na pisanie... Ale jednak coś mnie ciągnie do tego, żebym napisała. I jest to pasja do blogowania <3 Czasem jest tak, że ktoś ma potrzebę wygadania się na dany temat, pomocy innym. Idealnym przykładem tego jest blog :D  Dobrym przykładem jest również pamiętnik czy dziennik.


Pasją do blogowania zaraziły mnie moje przyjaciółki. Pierwszy post na bloggerze napisałam bodajże 9 stycznia 2015 roku, czyli prawie rok temu. Moim pierwszym blogiem był blog Magia Przyjaźni i nadal go prowadzę. Następnie próbowałam swych sił na blogu o Disney'u, ale zrezygnowałam. I to jest mój trzeci blog :)  Ostatnio zaraziłam tą pasją moje koleżanki. Wzajemnie się wspieramy :)
Prowadzę także strony na facebooku , na które możecie wpaść : jest to strona o mnie przede wszystkim Blogerka V-loverka
A druga strona dotyczy bloga Magia Przyjaźni : Blog:strona nieoficjalna.
Do następnego postu :)

7 komentarzy :

  1. Pasja do blogowania zaraża <3
    Obserwuję!
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam plany co do 2016:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że masz w sobie pasję do pisania postów dzięki temu są ciekawsze:)Również obserwuję :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 2016, JEST ROKIEM NIESAMOWITYM PONIEWAŻ KRYJE W SOBIE MOJĄ ULUBIONĄ LICZBĘ :)

    OdpowiedzUsuń

,,Układając swe życie...'' © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka